Second hand.

Jag är så tacksam för second hand affärer seriöst, det finns inget bättre. Man kan hitta precis vad som helst, dock letar jag oftast efter kläder, och jag har hittat ganska mycket!
 
 
En jumpsuit jag hittade för några veckor sen.
 
 
En jättefin blommig klänning.
 
 
En orange klänning, ljuset får den dock att se rosa ut.
 
 
Älskar den här klänningen, den är dock tyvär för liten. 
 
 
En kort klänning. 
 
 
En till jumpsuit, som ser sjukt konstig ut på bilden hah.
 
 
En blommig kjol.
 
 
Ett fint prickigt kort linne.
 
 
Röd hängslekjol.
 
 
Kjol med hög midja, älskar knapparna.
 
 
Världens fulaste och bekvämaste shortsen ever, som dessutom är typ 3 storlekar för stora.
 
 
Klänning i sjukt bekvämt tyg.
 
Jag ska nog till en second hand affär på fredag, kommer dock inte ihåg vad den heter. Jag ska se om jag hittar en jacka och en väska. Jag lägger upp mer bilder på fredag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0