VMA's

Okej så jag bloggade inget igår, jag gjorde absolut inget intressant igår, men om ni vill ha en update så låg jag i sängen och kollade på The Drew Carey show hela dagen och jag åt makaroner med ketchup och sedan glass.
 
Japp så intressant var det.
 
I alla fall, i natt är The Vma's på MTV och seriöst, det finns inget bättre än Award shows. Min favorit är The Academy Awards, aka, Oscars galan. 
 
Så i natt stannar jag upp till 05.00, och för att inte bli allt för trött så sov jag från 17.30 till 21.30, so that's all good!
 
Och det bästa av allt är att Gaga öppnar allting med Applause och det kommer bli så bra, jag kommer antagligen att dö. Japp. 
 
Just det, uhm, drick inte o'boy med glass i, jag gjorde det och nu mår jag jätte illa haha. 
 
Jag skriver kanske mer om The Vma's senare! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0